مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
دکتر اکبر معصومعلیزاده مدرک تحصیلی: دکترای روانشناسی داخلی: ۲۱۲۳
|
این مدیریت در قالب ۲ گروه تخصصی تحقق اهداف خود را در دانشگاه دنبال می نماید.
- گروه مهندسی سازمان و مشاغل
- گروه تحول اداری، سیستم ها و روشها
شرح وظایف مدیریت
- مطالعه و بررسی سیستمها و فرآیند ها و ارائه راهکارها، روشها و ابزارهای مناسب به منظور افزایش سطح کیفی آنها با رویکردهای نوین.
- تعیین استانداردها و شاخص های کیفی و کمی خدمات و تدوین سازوکارهای نظارت بر آنها در فضای رقابتی.
- مشارکت در تدوین برنامه های عملیاتی و استراتژیک دانشگاه.
- نظارت و پایش پیشرفت برنامههای عملیاتی و اجرایی در سطح دانشگاه در قالب ستاد برنامه.
- ایجاد بسترهای مناسب استقرار سیستم مدیریت کیفیت خدمات در دانشگاه و واحدهای تابعه.
- پیشنهاد اصلاح قوانین و مقررات به منظور تسهیل و تسریع امور جاری.
- راهبری ارزیابی عملکرد دانشگاه در چارچوب برنامه اصلاح نظام اداری و بر اساس شاخص های عمومی ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی و ارائه گزارشات تحلیلی.
- مشارکت در طرحهای تحقیقاتی کاربردی در زمینه تحول و اصلاح نظام اداری در دانشگاه.
- طراحی، استقرار و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران دانشگاه.
- تهیه، بازنگری و به روز رسانی ساختار تشکیلات مورد نیاز دانشگاه با استفاده از استانداردهای تشکیلاتی.
- هماهنگی وهمکاری مستمر با مدیریت نیروی انسانی به منظور تامین کارکنان مورد نیاز دانشگاه.
- انجام کلیه محاسبات و کنترل های لازم به منظور اجرای طرح طبقه بندی مشاغل.